9 مزیت برتر مسافرت کردن - مسافرت به اهواز

9 مزیت برتر مسافرت کردن - مسافرت به اهواز

درباره سایت
به وب سایت من خوش امدید

9 مزیت برتر مسافرت کردن - مسافرت به اهواز
بازدید : 290

سازمان جهانی بهداشت (WHO) سلامت روان را اینگونه توصیف می‌کند: «حالتی از رفاه که در آن فرد توانایی‌های خود را درک می‌کند، می‌تواند با استرس‌های عادی زندگی کنار بیاید، می‌تواند به طور مولد کار کند و می‌تواند به او کمک کند. یا جامعه او.» واضح است که سلامت روان برای داشتن یک زندگی رضایت بخش ضروری است. اگر قصد مسافرت به شهر اهواز را دارید، از سایت آس چارتر اقدام به خرید بلیط تهران به اهواز بکنید.

بیماری های روانی می توانند از شرایط کمتر شایع مانند اختلال دوقطبی تا موارد شایع تر مانند افسردگی و اضطراب متغیر باشند. NHS در بریتانیا گزارش می دهد که از هر 4 بزرگسال، 1 نفر و از هر 10 کودک، یک نفر در طول زندگی خود دچار بیماری روانی می شود. علاوه بر این، استدلال شده است که بیماری روانی می تواند منجر به بیماری جسمی شود. با این حال، اهمیت سلامت روان هنوز در بسیاری از جوامع به اشتباه نادیده گرفته می شود. سلامت روان به اندازه سلامت جسمانی مهم است و نیاز به پرورش و نگهداری فعال دارد.

سفر راهی عالی برای حفظ سلامت روانی است و در نتیجه به زندگی شادتر و رضایت بخشی کمک می کند. بنابراین، در اینجا ۹ دلیل وجود دارد که چرا سفر برای سلامت روان شما مفید است.

سفر به شما فرصت هایی می دهد تا چیزهای جدید را امتحان کنید و با افراد جدید ملاقات کنید و به شما کمک می کند با یکنواختی مبارزه کنید. سفر افراد را به هم متصل می کند و فرصت هایی را برای یادگیری فرهنگ های جدید و متفاوت فراهم می کند که می تواند به افزایش همدلی شما با دیگران کمک کند. همچنین می تواند به بهبود تحمل کلی شما، کاهش تعصبات و حتی کاهش ناامیدی کمک کند.

فعالیت‌هایی مانند پیاده‌روی، پیاده‌روی و اسکی در مناطق دیدنی می‌تواند به شما کمک کند امیدوارتر شوید. یک مطالعه در سال 2020 نشان داد که افرادی که آگاهانه از مناظر و اشیاء اطراف خود در پیاده روی آگاه بودند، نسبت به سایر پیاده روی ها امیدوارتر و شاداب تر بودند. چه چیزی بهتر از لذت بردن از مناظر شگفت انگیز یک مقصد جدید در مسیر پیاده روی یا هنگام اسکی کردن در یک شیب زیبا؟

سفر برای تسکین استرس و بهبود دیدگاه کلی شما نسبت به زندگی عالی است. بر اساس یک مطالعه در سال 2013 با افراد 25 تا 70 سال، 80 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که سفر باعث بهبود خلق و خوی عمومی و دیدگاه آنها نسبت به زندگی می شود و 75 درصد از پاسخ دهندگان نیز گفتند سفر به آنها کمک می کند استرس را کاهش دهند.

سفر به عملکرد بهتر مغز و افزایش خلاقیت کمک می کند. غوطه ور شدن در فرهنگ های جدید توانایی ذهن شما را برای حرکت بین ایده های مختلف، عمیق تر فکر کردن و ادغام افکار افزایش می دهد. آدام گالینسکی، پروفسور و نویسنده مطالعات متعدد در مورد ارتباط بین خلاقیت و سفرهای بین‌المللی، می‌گوید: «تجارب خارجی هم انعطاف‌پذیری شناختی و هم عمق و یکپارچگی فکر را افزایش می‌دهد.

زمان دوری از کار می تواند انرژی و بهره وری شما را در محل کار افزایش دهد. مطالعه هاروارد بیزینس ریویو بر روی بیش از 400 مسافر نشان داد که 94 درصد از پاسخ دهندگان پس از بازگشت از یک سفر خوب به همان اندازه یا بیشتر انرژی داشتند. بنابراین، آن تعطیلات را رزرو کنید و پس از بازگشت اهداف کاری خود را زیر پا بگذارید!

سفر کردن به شما کمک می‌کند که کار خوبی انجام دهید، که به شما کمک می‌کند احساس خوبی داشته باشید. برخی شواهد نشان می‌دهند که کمک به دیگران می‌تواند تغییرات فیزیولوژیکی در مغز را که با شادی مرتبط است، افزایش دهد. خرج کردن پول در طول تعطیلات خود در رستوران ها، جاذبه ها و حتی سوغاتی های محلی، به حمایت از 330 میلیون نفری که برای امرار معاش به این بخش متکی هستند کمک می کند. شما همچنین می توانید با همکاری داوطلبانه با یک سازمان محلی معتبر کمک کنید!

یک سفر سلامتی می تواند به سلامت روانی قوی تر کمک کند. در یک استراحتگاه سلامتی متمرکز بر تمرین‌هایی مانند یوگا، مدیتیشن و تمرکز حواس، می‌توانید مهارت‌هایی را بیاموزید که می‌توانید آن‌ها را به خانه بیاورید تا به شما در حفظ یک روال سلامتی منظم کمک کند. این روال برای حفظ سلامت روانی قوی تر کلید خواهد بود. آیا نمی توانید تصور کنید که تمرینات یوگا چند صد ساله را در یک ساحل ایده آل یاد می گیرید؟

انجام کاری که از آن لذت می برید شما را خوشحال می کند. آن فهرست سطل را بیرون بیاورید و ببینید هنوز چه چیزی را باید بررسی کنید. با انجام کاری که از آن لذت می برید، مراقبت از خود لازم را انجام می دهید و به شادی خود کمک می کنید.

سفر با عزیزان به رفع نیازهای شما برای عشق و تعلق کمک می کند. سلسله مراتب نیازهای مزلو عشق و تعلق را به عنوان نیازهای روانشناختی کلیدی انسان شناسایی می کند. به اشتراک گذاشتن ماجراهای شگفت انگیز سفر خود با عزیزان به تقویت ارتباط شما با آنها کمک می کند و در عین حال احساس عشق، تعلق و رضایت را تشدید می کند. به یک تعطیلات خانوادگی در یک جزیره زیبا یا سفری که با بهترین دوستتان انواع غذاهای خوشمزه می خورید فکر کنید.



نویسنده :
تاریخ : چهار شنبه 4 خرداد 1401 ساعت : 15:14
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:







     کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید